Felhasználási feltételek és vásárlási információk

Felhasználási feltételek
és vásárlási információk

1. Cégadatok

A webáruház tulajdonosának adatai:

Market-ing Zsiráf Kft.

1085 Budapest József krt. 31/B II. em. 4.

Telefon: (+36) 20 351 8660, (+36-1) 209 0447

E-mail: info@hatekonyhonlaptervezes.hu

Honlap: www.hatekonyhonlaptervezes.hu

Cégjegyzékszám: 01-09-887709

Adószám: 14073999-3-42

Bankszámlaszám: 11742355-20001591

Számlát vezető bank: OTP Bank Nyrt.

A webáruház üzemeltetését végző adatai:
http://www.hatekonyhonlaptervezes.hu/cegadatok.html

 

2. Jogi nyilatkozat

A www.hatekonyhonlaptervezes.hu weboldalon feltüntetett minden képi és szöveges tartalom, illetve azok elrendezése, beleértve a mindenkori és korábbi hírlevél sorozatokat, a letölthető cikkeket, tanulmányokat, szerzői jogi, illetve védjegyoltalom alatt áll. Ennek megfelelően a weboldal bármilyen formában történő engedély nélküli felhasználása, átdolgozása tilos, ideértve, de nem kizárólag a bevételszerző tevékenységre való felhasználást, a prezentációban való szerepeltetést, nyilvánosságra hozatalt, sokszorosítást, másolást. A weboldal tartalma a szerző neve és a forrás megjelölésével, és kizárólag társaságunk kifejezett, erre vonatkozó írásbeli engedélyével lehetséges.

3. Feliratkozási feltételek

A www.hatekonyhonlaptervezes.hu weboldalon kezdeményezett feliratkozás a feliratkozási feltételek kifejezett elfogadását jelenti.

A feliratkozással a felhasználó kifejezett hozzájárulását adja, hogy a weboldal tulajdonosától, üzemeltetőjétől elektronikus vagy postai levelet fogadjon. A levelek elsősorban hírleveleket, cikkeket, tanulmányokat tartalmaznak, másodsorban a weboldal tulajdonosának, üzemeltetőjének üzleti partnerei termékeit, szolgáltatásait reklámozó hirdetést is tartalmazhatnak.

A nem létező e-mailcímmel, a hírlevél gyűjtő típusú e-mailcímmel, és a nem teljes, valótlan adatokkal feliratkozást kezdeményező felhasználókat figyelmeztetés nélkül töröljük az adatbázisból és kizárjuk a  www.hatekonyhonlaptervezes.hu hírlevél olvasóinak köréből.

Alábbiakban segítséget szeretnénk nyújtani a vásárlás megkönnyítésére, a vásárlói jogok tisztázására

A weboldal tulajdonosának és üzemeltetőjének minden internetes üzleti tevékenysége az alábbi Szerződési Feltételek szerint történik, és a megrendelők részére az alábbi feltételek szerint nyújtja internetes szolgáltatását. Ezeket a feltételeket Ön, mint a weboldalon vásárló megrendelő elfogadja, és a magára nézve kötelező érvényűnek tekinti.

A weboldalon kezdeményezett megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló törvény rendelkezései az irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. A termék gyártója és a forgalmazással megbízott partnercégei fenntartják maguknak a jogot, hogy bizonyos megrendeléseket, indoklás nélkül pl. versenyérdek ütközés miatt elutasítsanak.

4. A rendelés folyamata és a vásárlás feltételei az interneten
keresztül történő megrendelés esetén

A. Rendelés
A kiválasztott termékeket az alattuk található „Tovább” illetve "Megrendelem" feliratú gombra kattintva rendelheti meg, a darabszám megadásával.
A rendelés mennyiségét a "Darabszám" felirat után található mezőbe kell beírnia. A megrendelt mennyiség egyszerűen módosítható a feltüntetett darabszám megváltoztatásával.
A fizetés módját szintén ezen a felületen tudja kiválasztani. A termék ára változhat a kiválasztott fizetés módtól függően, ezt minden esetben ugyanott jelezzük (bizonyos fizetési módok kedvezményt jelenthetnek).
A bankkártyával történő fizetési információkat itt találja.
A megrendelő űrlapon található mezők közül a *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező, a pontos számlázás és házhozszállítás érdekében. Amennyiben egyéb közlendője is van, azt a "Megjegyzés" rovatba írhatja.

  • A rendelés összesítése

A "Megrendelem" gombra kattintva a rendelési összesítőt látja. Amennyiben a bevitt adatok, a szállítás módja és a darabszám megfelel, a "Megrendelem" gomb megnyomásával folytathatja a vásárlást. Amennyiben a bevitt adatokban hibát észlelt, vagy módosítani szeretné, úgy a "Módosítom" gomb megnyomásával visszatérhet az adatok beviteléhez és módosíthatja a megfelelő mezőt, majd a továbblépéshez ismét nyomja meg a "Megrendelem" feliratú gombot.

  • A megrendelés elküldése

Ha vásárlását befejezte, és szeretné megrendelni a kiválasztott termékeket, úgy a "Megrendelés megerősítése" oldalon a  „Megrendelem” gomb megnyomásával küldheti el megrendelését.

A megrendelése elküldésével Önt fiezetési kötelezettség terheli és egyben elismeri, hogy a vásárlás feltételeit részletesen megismerte, azt elfogadja, és  tisztában van a vásárlás menetével.

  • A megrendelés visszaigazolása

A rendszer automatikusan továbbítja Önt egy visszaigazoló oldalra, attól függően, hogy sikeres, vagy sikertelen volt a megrendelés folyamata.
Sikeres megrendelés esetén az oldal azonnal értesítést küld a vásárló e-mail címére. A visszaigazoló levél tartalmazza a megrendeléssel kapcsolatos összes információt, a fizetési, a számlázási és a szállítási információkat. Mivel az értesítés a vásárló által megadott e-mail címre történik, ezért annak korrekt elérhetősége a vásárló felelőssége.
A nem létező e-mail címmel, a hírlevél gyűjtő, eldobható e-mail címmel, vagy a nem teljes, valótlan adatokkal megrendeléseket töröljük.
Megrendelését legkésőbb 1 munkanapon belül visszaigazoljuk, ezen határidőn túli visszaigazolás esetén a Vevő vételi ajánlati kötöttsége automatikusan megszűnik.

Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését a webáruházon keresztül leadta. Megrendelése akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben visszaigazoljuk, illetve az előre utalás és a bankkártyás fizetési módo esetén a megrendelés életbe lépésének további feltétele a vételár 8 napon belüli kiegyenlítése, tehát amikor az összeg megérkezik cégünk bankszámlájára. A megrendelt árut ezt követően - az életbe lépés után -  juttatjuk el Önnek, a számlával együtt. Amennyiben Ön a fizetés futárnak lehetőséget választotta, mint fizetési módot, úgy a vételárat a kézbesítő személy részére kell kifizetnie készpénzben.

Amennyiben Ön nem fizeti ki a termék díját a kézbesítő személynek, a kiszállítási, visszaküldési, és adminisztrációs költségekre bruttó 10.000 Ft-ot számolunk fel, melyet Ön köteles kifizetni.

Határon túli megrendelés esetén a felmerülő extra költségekre (szállítás, utánvét stb.) plusz díjat számolunk fel, melynek mértékéről a megrendelőt a megrendelést követően értesítjük.

A kézbesítés (a megrendelt áru/áruk átadása a kézbesítő cégnek) a megrendelés életbe lépését  követő naphoz képest 48 órán belül megtörténik (az ünnepnapok és munkaszüneti napok kivételével).

A megrendelt árut jellemzően raktárról szállítjuk, kivéve a speciális akciókat.

B. A vételár
A vételár a feltüntetett termékek melletti ár, melyek "nettó ár FT (bruttó: bruttó ár Ft)" formátumban kerülnek feltüntetésre. A termékek ára külön megjelölés hiányában tartalmazza a szállítás költségeit.

C. A szállítás módja és költségei
A szállítás postai kézbesítő útján vagy futárszolgálattal történik, az Ön által megadott szállítási címre. A megrendeléskor feltüntetett összeg külön megjelölés hiányában magába foglalja a szállítás költségét is.

Ön az átvételi elismervény aláírásával elismeri, hogy meggyőződött a küldemény  kiszállításakor/átvételekor a csomag sértetlenségéről.
Abban az esetben, ha a csomagolás sérült, kérjük, ne vegye át a csomagot, és vetessen fel a sérülés tényéről jegyzőkönyvet! Az Ön kötelessége gondoskodni arról, hogy az Ön által megjelölt átvételi címen a  csomag átvétele biztosított legyen! Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés esetén a megrendelés újraküldésének többletköltségei minden esetben Önt terhelik!

D. Az elállás joga

A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről alapján (a kormányrendelet teljes szövege ide kattintva érhető el) a termék kézhezvételét követően 8 napig jogában áll a megrendelt terméket részünkre sérülésmentesen, használatlanul (sértetlen zárómatricával), és hiánytalanul visszaküldeni, a számla eredeti példányával együtt. Az átvétel dátumát a postai csomagjegyzék bizonyítja. Felhívjuk figyelmét, hogy a hatályos magyar jogszabályok értelmében elállás esetén az árut a vevőnek kell visszajuttatnia az Eladó részére - az  elállásból felmerülő  minden költség vevőt terheli! Amennyiben az itt ismertetett feltételek betartásával visszaküldi a megrendelt terméket, akkor a Market-ing Zsiráf Kft. úgy 15 napon belül visszatérítjük Önnek a termék vételárát a kezelési költség levonásával az Ön által megadott belföldi bankszámlaszámra történő utalással. A kezelési költség megrendelésenként a mindenkori szállítási díj és a visszautalás díja az Ön bankszámlájára.

Kizárólag sérülésmentes, eredeti dobozban visszaküldött, sértetlen zárómatricával ellátott, nem használt terméket tudunk elfogadni, az eredeti számla mellékelésével, majd a kezelési költséggel csökkentett vásárlási összeget visszatéríteni a vásárló részére.

Cégünk nem tud felelősséget vállalni a megrendelő által választott szállítási mód biztonságáért, így nem áll módjában visszatéríteni a vásárlót megillető összeget, amennyiben a termék sérülten érkezik meg, vagy az el sem jut hozzánk.

Amennyiben Ön a fizetés előre utalással fizetési módot választotta, és visszaigazoló levelét megkapta e-mailben, de 8 munkanapon belül nem egyenlíti ki a vételár teljes összegét, úgy fenntartjuk magunknak a jogot, hogy megrendelését semmisnek tekintsük.

5. Adatvédelem

A weboldalon történő feliratkozás önkéntes. A feliratkozáskor tudomásunkra jutott személyes adatokat a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló hatályos jogszabályi rendelkezések szerint kezeljük, a feliratkozás bármikor megszüntethető bármelyik általunk küldött elektronikus levélben lévő leiratkozási linkre való kattintással. Az adatmódosítás a felhasználó által eszközölhető, minden kiküldött levélben található adatmódosítási linkre kattintva.

A weboldalon történő megrendeléskor tudomásunkra jutott személyes adatokat a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló hatályos jogszabályi rendelkezések szerint kezeljük.

Amennyiben Ön bármely személyes adatát eljuttatja hozzánk, ezzel hozzájárulását adja ahhoz, hogy azt az ügylet jellege által meghatározott célból és ideig nyilvántartsuk és kezeljük.

Megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kérjük vásárlóinktól, amelyek feltétlenül szükségesek a rendelés lebonyolításához. Ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adjuk ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek. Adatainak kezelésekor a hatályos adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően járunk el.

A www.hatekonyhonlaptervezes.hu weboldalon megjelenő más oldalakra mutató linkekért, az azok által elérhető oldalak tartalmáért sem erkölcsi, sem anyagi felelősséget nem vállalunk.

Társaságunk nem tartozik felelősséggel azokért az esetlegesen bekövetkező károkért, veszteségekért, költségekért, amelyek a weboldal használatból, annak használatra képtelen állapotából, nem megfelelő működéséből, üzemzavarból, az adatok bárki által történő illetéktelen megváltoztatásából keletkeznek, illetve amelyek az információtovábbítási késedelemből, számítógépes vírusból, vonal- vagy rendszerhibából, vagy más hasonló okból származnak.

Adatkezelési szám: 40750
Adatkezelési szám kibocsátója: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)

6. Szavatosság

Társaságunk szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII. 30) GKM rendeletben foglaltak az irányadók  (kormányrendelet teljes szövege ide kattintva érhető el) . Szavatossági jog internetes vásárlás esetén is érvényes, tehát ha a termék gyári hibás, akkor forduljon hozzánk!

További információ: info@hatekonyhonlaptervezes.hu